sjätte oktober tjugohundranio



tisdagkväll.
dagen har faktiskt gått fort för en gångs skull.
nu är linnea och isak här, då blir allt lite roligare.
idag har jag hängt med mor min i visby, skrivit in mig på arbetsförmedlingen, även fast jag egentligen
inte alls behöver det.
anställningsinterjuver praktiskt taget ramlar in över huvudet på mig för tillfället.
men jag klargjorde tydligt att jag inte var där för att söka jobb.
inga problem.
jag hann faktiskt inte ringa försäkringskassan idag.
fixar det imorgon istället.


jag har så mycket tankar i mitt huvud att jag i stort sett konverserar med mig själv 24-7.
snackade med fannie förut, hon hängde inte med i mina tankar.
men det kändes som att jag hade sagt allt till henne, för jag hade tänkt så mycket.
men så var det inte, fick dra en snabb repris så att hon kom ifatt mitt huvud.
som oftast är ganska twistat.
men hon reder alltid ut det ändå.
och snart kommer hon heeeem!



att handla kläder för mig är som porr för killar. fast bättre.





jag saknar rasmus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0