har lite trist



måndagen tar aldriiiig slut.
värdelösa långa dag.
jag har varit ute med hundarna på promenad.
jag var tydligen promenad-häxan för dom har legat sen vi kom hem.
bra jobbat anna.
dagens goda gärning skulle jag tro.

imorgon ska jag först ta en lång promenad med mamsen och sen ska vi till visby.


jag borde vara trött nu.
både jag och rasmus sov ganska dåligt inatt, kan ha varit spöket.
men nu ska jag slänga på mig rasmus tröja, fixa naglarna och sen krypa ner i en iskall säng.
ensam.




Kommentarer
Postat av: Ida

Då är vi två Anna! Jag har också lite trist! Det har jag varje kväll när jag sitter hemma i ensamheten (kallar min lägenhet så). Men jag vet att Sara skall ringa dig vilken sekund som helst. Då får ni prata av er lite! Pratade med henne för en halvtimme sen. Sov gott snuttan! Puss o kram

2009-10-05 @ 23:02:01
URL: http://idarorhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0