behöver pengar



åter tillbaka i ronehamn.
mer och mer ångest för varje gång rasmus måste åka.
jag har allvarliga problem med att säga hejdå till honom.
och jag längtar verkligen tills vi skaffar egen lägenhet, och jag får
handla hem nya saker till vårat hem.
så att jag har någonstans att ta vägen när jag är ensam och han är borta.
hatar att åka till ronehamn och sätta mig på ett rum och glo.
åker kanske till burgsvik och lägger mig i rasmus säng, men det är så trist att vara där utan honom.
hoppas verkligen på mycket jobb i vinter och i vår, så att jag lyckas betala av mina skulder
och sen lägga undan till indredning och annat skoj.
har redan hittat nya påslakan jag vill köpa..
vuxen poäng till mig.
har även pratat med lasse som ska hjälpa oss när vi bygger hus!


i lördags var det besök på livgardet i stockholm.
tillslut hittade jag världens snyggaste soldat och kunde pussa lite på honom.
sen var det lite informations möten.
jag är inte lika nervös nu som jag var innan.
killarna som ska vara närmast rasmus verkade vara smarta och duktiga.
och hans kapten var hur bra som helst.
han verkade ha koll på läget.
så det var kul.
mamma fick vila ögonen på snygga män i uniform hela dagen, hon verkade nöjd!

det blev inte alls mycket tid hemma kändes det som, rasmus åkte redan ikväll igen.
så det är trist..
vi gjorde absolut ingenting alls igår, men vi var faktiskt ute och gick en promenad.
men det var också det enda.
och nu kommer han inte hem igen förrän nästa onsdag.
så i helgen ska jag försöka ha lite kul!
rosalinda har födelsedagsfest på fredag, så det ställer vi in oss på!
sen hoppas jag på jobb jobb jobb.
så att tiden går fort och så att jag kan få in lite stålar.




Kommentarer
Postat av: Rosalinda

Yes, på fredag Anna!

2009-10-20 @ 20:43:12
URL: http://nordling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0