riktig kvinna som tar sitt straff



måndag igen.
får väl medge att rasmus har rätt, tiden går fort.
men det skulle jag aldrig erkänna till honom!
helgen har varit bra, som vanligt.
jag har börjat skratta mycket, det är ungefär som anfall av skratt.
oftast sånna som JB kan utlösa när hon nöffar en på halsen.
rasmus har en tendens att få mig att skratta lika mycket.

i lördagskväll kom han på att vi skulle ha darttävling.
och förloraren skulle vara den andres slav heeela dagen efter.
vi är båda dåliga förlorare och tackar aldrig nej till utmaningar.
grejen var såhär, han förlorade...
så jag hånade honom ett tag efter, tills han blev irriterad och jag förvandlades till en snäll flickvän igen.
han slapp straffet.
igår ville han då ha en ny tävling.
och straffet den här gången skulle vara att springa i endast underkläder runt hoburgshuset.
naken tyckte han först, men det ville inte jag.
jag tyckte att hans straff skulle vara att texta ett gammalt ragg och säga att han är sugen.
han tyckte inte alls det var lika roande som jag.
så straffet blev samma för honom.
men nu förlorade jag.
riktig kvinna som man är så klädde jag av mig och sprang ett varv runt huset i regnet.
rasmus förevigade det underbara ögonblicket med mobilen.


jag saknar jenny,fannie och alex idag..
men snart kommer en av er hem åtminstone!
ringde resursen i fredags och sa att jag var redo att börja arbeta 50%.
eller redo, har inget annat val.
men jag vill göra något också, men skulle kanske helst vilja testa ett nytt jobb.
MEN ska stå ut i typ ett år till, sen är det dags att se över det här med studier.


nu ska jag krypa ner i sängen.
ska först se om jag kan få in min tv på marcus rum.
rasmus rum vill jag inte vara i ensam utan honom.
fjolla som man är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0