tisdag



det är en grå tisdag.
men dagen har gått fort.
fick lämna en varm rasmus tidigt imorse och ta mig till hemse för lite jobb.
efter det väntade en fika med mor min och sen vidare hem.
jag hade tänkt städa lägenheten och duscha och laga mat.
det blev inte mycket av.
jag somnade i rasmus famn efter kanske tio minuter och vaknade kvart i tre ungefär.
då skulle rasmus iväg och fixa lite.
jag är verkligen jätte trött. tror jag börjar bli sjuk.

satt och funderade för några dagar sedan på roberts vänner.
han har verkligen ett gäng underbara, genom snälla människor omkring sig.
träffade tom hertz på bio i söndags, jätte kul att han kommer fram och hälsar.
kände knappt igen honom, han är numera korthårig!
och jag kan sakna att ha grabbarna springandes hemma.
så hemskt var det inte med roberts katastrof-hemmafester.
och jag blir verkligen rörd när mamma berättade att emmy, den tjej robert
ville gå med på balen tänker gå ensam, iförd en sjömansklänning.
jag kommer gråta ögonen ur mig när jag ser henne på balen.
och lilla angelica, som är som en liten lillasyster, hon ska ha min balklänning på sig.
hon bär upp den bättre än vad jag gjorde!

Kommentarer
Postat av: Emmy

Och jag blev tårögd av det här<3

2009-11-25 @ 12:37:57
Postat av: Emmy

Och jag blev tårögd av det här<3

2009-11-25 @ 12:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0