härbordedetvaraenrubrik



jag behövde inte hoppa ifrån högklint igår.
jag skulle ändå aldrig våga hoppa, inte utan jenny.

har bytt bank.
bort med äckliga svin swedbank.
dom är värre än svininfluensan om jag får säga det själv.
så nu har jag sparbanken gotland.
dom hjälpte mig med kreditlånen och gav mig ett vanligt.
det kommer skänka mig lite mer glädje än räntor på upp mot 30% i månaden.
jag var även tvungen att klippa mitt svarta snygga kreditkort.
men det kändes skönt.
är jag duktig, får jobba mycket och sparar varje månad så ska jag få ett nytt om ett tag.
förhoppningsvis vill jag inte ha ett då.

och afghanistan.
det står mig upp i halsen.
jag skulle aldrig aldrig aldrig tvinga rasmus att stanna hemma.
även om jag såklart skulle vilja det.
samtidigt kan det hända saker här hemma med.
det har inte undgått mig att det kan då riktigt fort om man säger så.
händer det rasmus något, här hemma eller någon annanstans.
så dör jag med.


imorgon ska jag först jobba hela dagen till klockan fem, sen ska jag
träna mig svettigare än svettigast på gymmet.
det gillar vi.


det är trist och ensamt att sova utan rasmus.
han kramar en genom natten.

Kommentarer
Postat av: J B

inte utan mej!

2009-11-12 @ 23:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0