saknar rasmus



hemkommen från en mysig kväll med svärmor och mamma.
gittan kommer göra mig till en av världens mest bortskämda tjej.
i julklapp fick jag ett dolce & gabbana parfym paket.
hon vet alltid vad jag vill ha!

rasmus ringde ikväll.
såsom jag väntat dom här dagarna..
men äntligen ringde han och det är alltid lika skönt att höra hans röst.
om en vecka imorgon har vi varit tillsammans i 6 månader.
trodde att han hade glömt det men icke.
och om ungefär fyra veckor är han hemma.
fyra veckor. hur ska jag få dem att gå fort?

 



jag saknar honom så otroligt mycket.
men jag tröstar mig med att jag kommer vara väääärldens, jaaa världens,
lyckligaste människa den dagen jag får krama om honom igen.
min min min min min bara min fina underbara och snälla pojkvän.



på onsdag kommer tjejerna. vi ska spela bingolotto.
och på torsdag är det faktiskt nyårsafton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0