och allt går så lååååååååångsamt



den som säger meningen: det kommer gå foooort!
kommer jag limma igen truten på.
snacka för er själva, det går inte fort.
det har inte ens gått två dygn sedan jag lämnade rasmus vid flygplatsen.
tiden kan nog inte gå långsammare, eller?
kan den säkert, om den vill jävlas lite mer än vanligt.
jag har ungefär tusen miljoner myror i kroppen, det här är inte kul.

rasmus var i turkiet igår, det var inte riktigt enligt planeringen så jag trodde först
han skämtade när han sa det.
men det är tydligen oväder i afghanistan så dom kan inte flyga dit än.
håller tummarna att ovädret aldrig lägger sig så att dom får flyga hem igen..
troligen är dom på väg dit nu, men jag har inte en aning..
nu vet jag inte heller när jag får prata med honom igen.. jag vet inte så mycket.
älska livet ännu mer.

fick ett pussel av mamma idag, ett tusenbitars pussel.
bra terapi kanske.
tidsfördriv åtminstone.
så nu ska jag börja lägga pussel på mina lediga dagar.
vad tror ni om det?

gå i ide hade varit fin fint.
hoppa över hela december och halva januari.
det värsta är att när han kommer hem en sväng, 11 små ynka dagar så måste jag säga hejdå
till honom igen. och då är det hejdå för TIO VECKOR.
så om jag tror att det inte kan bli värre än såhär, så tror jag fel.

nu är det jobb: ons-tors-fre-sön-mån-tis-ons-fre-lör-sön-mån.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0