måndag


det blev inget jobb idag.
jag har haft huvudvärk i flera dagar och igår kväll kändes det som att huvudet skulle gå sönder.
det var även den 20:e igår. med andra ord exakt 6 månader sen robert försvann.
även fast jag kanske inte tänker på när det är den 20:e, så mår jag alltid dåligt någon dag innan och efter.
ungefär som att det ligger undangömt och trycker.
saknad ger mig migrän.

kom på en sak jag ska skicka ner till rasmus snart.
det finns en grej i det paketet som är ganska roligt, tycker jag.
så jag hoppas han kommer le lite åtminstone när han får det.
mer kan jag inte avslöja ifall han får för sig att läsa min blogg..
imorgon är det två veckor sedan han åkte.
det känns som betydligt längre.
jag tröstar mig med känslan jag kommer ha när han kommer hem.
förstår ni hur glad jag kommer vara?
han ska även få ett videoklipp, ni vet som en videodagbok.
säkert uppskattat.


jag väntar ännu på att robert ska komma hem.
rosta mackor, och hämta en kanna oboy.
fråga ut mig och vara sådär nyfiken han alltid var.
att fira jul är mer ett straff än något annat.
hur och vad vi än gör så saknas robert.
det går inte att fylla det tomrummet.





imorgon kommer isak.
det finns faktiskt en som har bättre hand med barn än jag. och det är rasmus.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0