hon är fast.



Some days I feel like crying
Don't matter if its rain or shine
I feel like my heart was broken
At least a million times
Some days I wake up dreaming
Feels like I never even woke
Answer life's big question
As if it's one big joke

- jeremy kay  have it all.
värd att lyssna på.


är det bara jag, eller har låten I`ll be missing you spelats väldigt ofta sedan
robert försvann?
jag tycker den spelas jämnt, inte mig emot. jag valde ju låten till minnesstunden.
den passar så klockrent in.
för vartenda steg gör ont vissa dagar.
och jag tänker på robert näst intill varenda vaken minut.





Rasmus - min inspiration och själsfrände

jag räknar dagarna tills han är hemma och kan krama mig igen.
det spelar ingen roll hur lång tid det tar för honom att komma hem.
det finns ingen annan jag hellre delar mitt liv med.

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

tänker på dig anna, och grattis på födelsedagen!

2009-12-16 @ 01:04:38
URL: http://nrsju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0