väck mig aldrig





jag har absolut ingen lust att blogga egentligen.
men jag har heller ingen lust prata med någon.


det är inte alla som vet hur det känns när luften går ur en.
det är inte alla som förstår hur det känns när luften bara försvinner.
det är inte som när man "tappar" luften.
det känns förjävligt att rasmus har åkt.
på något konstigt sätt så trodde jag inte dagen skulle komma när det var dags.
6 månader av väntan.
fattar ni?
det är en evighet.
jag som behöver krypa ner bredvid honom varje dag.
det är jätte viktigt.
så när han säger att vi har en heeel evighet tillsammans, att 6 månader går fort.
så kan jag inte riktigt ta in det. jag kan bara leva i nuet.
och precis just nu så är han inte här, jag är ensam.
lite arg kanske jag är? pyttelite.
även fast jag inte kan vara det egentligen, men det är inte kul att han har åkt iväg.
nu är det 50 dagar som jag ska vara utan honom. kan inte ens ringa honom om jag skulle vilja.
tiden för honom kommer gå fort, det är han som åker iväg och upplever massa nytt.
själv är man kvar hemma, trampar i samma skor i samma träsk, samma jobb, samma skitlön,
samma sorg och samma saknad.


jag saknar robert så mycket att jag kan gå sönder.
nu har jag ännu mindre lust med någonting.
jag tänkte hoppa över födelsedag-julen-nyårsafton.
väck mig när vi är i mitten av januari 2010 eller varför inte:  aldrig.


har ni förresten kommit på svaret på hur man njuter av livet när livet ser ut som mitt?
kunde väl tro det.






måste seriöst börja träna.
promenad 3-4 dagar i veckan, tror ni det kan ta mig någonstans längre ner på viktskalan?
tänkte först köpa ett träningskort, men näää.
jag köper mig själv klockan jag trånat efter ett tag istället.
calvin klein klocka med brunt läderband.
lite shopping kanske kan pigga upp anna?
med 56 kronor på kontot så lär det bli fet shopping.
om SIBA kunde ta sin feta tumme ur röven så kanske det kunde bli lite mer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0