bilder bilder bilder



tänkte på förut att jag hellre har någon att sakna som faktiskt kommer hem.
än att inte vänta på något alls.
tänk om jag inte haft rasmus, då hade jag inte haft något att se fram emot.
ingen som skulle komma hem och krama om mig.
det hade varit hemskt.
det blev ingen födelsedagspuss.



så jag får kika på bilder istället.




har fått lite pics från fannie som joinat mig ikväll.
lite från norge, våran roadtrip tillbaka mot sverige.
då jag lärde mig snusa när vi hade ätit äckliga maxburgare i sundsvall.



på väg frååån norge.





 

jag är numera snusexpert. upplärd av fannie.

 

och JAA man kan ha kul i en bil, även fast man sitter i sundsvall.
man kan lura sin stackars pojkvän att man ännu är kvar i norge.
fast egentligen är man på väg hem och ska överraska honom någon dag senare.



såhär ser ansiktet ut på en flickvän som lurar sin stackars pojkvän.



och såhär ser man ut när man saknar sin underbara rasmus.





knappast någon vacker syn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0