bloggtime


det var myspys med JB inatt.
det ska vi göra om snart.
dessvärre så finns det ingen eller inget som kan få mig att somna.
inatt somnade jag halv fem.
jätte kul när klockan ringer en timme senare.
jag har aldrig varit så nära att somna i bilen så som jag var på väg hem från jobbet ikväll.

fick prata med rasmus ikväll.
han gör mig alltid glad och varm i hjärtat.
alltid lite ledsen när vi har lagt på för då saknar jag honom ännu mer.
men ikväll sprang jag av mig alla ledsna,arga, förvirrade och dumma tankar.
30 minuter på runes löpband gjorde susen.
det ska bli rutin nu har jag bestämt.
billigare än gymkort. ekonomisk som man är (?)

jag älskar verkligen klockan jag sett ut. jag måste bara ha den.
samma sak med jackan. jag måste.
håller på att göra en lista på vad jag ska köpa i sthlm på min och mammas lilla tripp.
och jag får INTE glömma att ringa specsavers imorgon.
linser är ett måste det med numera.
shopping botar det mesta.
sjukdomar och hjärtesorg.
åtminstone för stunden.

fick en jätte fin bild av jossan i fredags, på min baby. det tackar vi för.



   




visst är vi ett jäkla vackert par?
jag längtar till slutet av januari.
det brukar väl gå fort? eller hur?
så att jag kan få sova klokt igen. och inte känna mig så otroligt liten.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ni är jätte söta tillsammans:)

2009-12-16 @ 00:05:24
URL: http://camillaaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0