första fredagen utav mååånga



ikväll känner jag mig inte ensam.
ikväll är det jag och robert.
jag känner det bara.
han är precis här intill.
och jag önskar verkligen jag kunde känna honom på riktigt.
och inte sitta här med inbillningar. kommer bli hjärndöd.

rasse ringde idag.
jag försöker vara så cool som möjligt och inte börja grina.
han ringde när jag jobbade, jag ville bara skjuta mig själv.
eller få tanten att försvinna så att jag kunde få prata fritt och hur länge jag ville.
men tanten visade sig vara en stjärna, jag var kvar i nästan två timmar.
vi pratade om robert och om rasmus.
jag skulle hälsa rasmus att han meeer än gärna fick lov att ringa mig när jag var hos henne.
för hon ville veta hur det gick för oss.
och nästa gång rasmus ringer blir kanske på onsdag. men det vet vi inte ännu.

kom på att jag har rätt mycket att fixa innan rasmus kommer hem en sväng.

- jag ska till sthlm och shoppa loss med mamma.
och jag är inte ett dugg shopping sugen, vad är det för fel på denna människa?
jag ska köpa en deoderant.

-jag ska förlora några pannor så att jag är fit.

nja, det var inte så mycket ändå.
skulle kunna klara allt på mindre än en vecka..


nu blev det lite ensamt ändå.
ska gosa ner mig i rasmus kläder och hans parfym.

jenny och fannie ringer kanske senare på lyran.
en från gutekällaren och den andra från oslo.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0