onsdag


jag har fått i uppgift att blogga minst en gång om dagen.
kan inte riktigt påstå att jag klarat av den uppgiften.
idag har jag och mamma diskuterat om gravstenen.
den kommer säkert bli jätte fin, men vi har delade åsikter om hur den ska se ut.


börjar få ångest igen.
det är snart dags för middag vid rasses far.
nästa fredag.
jag som älskar sånt.
om jag fick bestämma skulle man ta sånt efter typ 10 år som ett par.
eller varför inte bara slopa allt sånt?
jag vill knappt åka på mina egna släkträffar.
så varför skulle jag då vilja gå på någon annans?
jag kommer gå såklart, allt för rasmus skull.

ja just det, det blir krogen på lördag. igen.
svår övertalad?
knappast.
jag och brodd ska göra stan osäker.
blir förvånad om vi ens kommer ner på stan.
jag har hört vad som händer när man är vid den carina.....

nu ska jag lämna ronehamn och ta mig till burgsvik igen.
hem till älsklingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0