fredag



det är fredag.
helg.
om två helger är det den sista.
den sista på obestämd tid.
det känns inte så bra.
den fredagen ska vi hem till rasmus pappa och grilla.
en hejdå-middag.
sånt gillar jag inte.

idag har jag en sån där:
"fy fan vad jag är kär dag"
varje dag tänker jag på vilken tur jag har.
varenda dag slår tanken mig att jag har världens tur i kärlek.

jag har lirat tv-spel idag.
kvinnligt.
försöker öva så jag kan spöa killarna i FIFA senare.
kommer nog aldrig inträffa.
men det är rätt kul.
rasmus har åkt till stan med en kompis och jag tvättar.
HANS kläder.
det är faktiskt det minsta jag kan göra för honom.
idag köpte jag faktiskt frallor på fiket, och väckte jag honom glatt.
han var inte lika lycklig, klockan var ju faktiskt BARA halv elva.
men han blev glad över frukost.
kul att man kan glädja någon.

nu ska jag fortsätta med tvätten och vänta på att fannie slutar.
vi ska planera våran kväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0