you try your best



försök att blogga när tankarna kokar runt i skallen och orden bara ramlar ut ur munnen.
har varit vid mitt bollplank en stund efter jobbet ikväll.
behövligt. vi tänker likadant.
och hon är alltid alltid ärlig.

fick en jagärsåtröttpåallt-våg förut i bilen på väg hem från jobbet.
grät lite och kom hem till mamma och blev kramad och åt korv med bröd.
grejen med mig är att jag blir så äckligt frustrerad över saker, som jag själv aldrig skulle göra.
men som folk oftast kan göra mot mig.
jag ska helt enkelt sluta bry mig.
det tar för mycket energi som jag absolut inte har.

och det är så sjukt mycket jag har på mitt lilla hjärta.
men ikväll har det tagit stopp.
återkommer kanske imorgon. efter fotbollen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0