rasmus.



jag saknar dom små enkla sakerna.
exempel pussen på pannan efter en jobbig arbetsdag.
eller när han masserar min mage då jag nästan alltid har ont i den.
när han pillar mig i håret, för att han tycker att det är mysigt.
eller när han håller om mig så att jag ska somna lättare.
och det jag verkligen saknar är att få sova mot hans bröst.
jag har min lilla speciella hörna där jag får plats perfekt.
jag saknar till och med när han erbjuder sig att laga mat då jag kan komma hem grinig från jobbet.
han har kommit på att jag är matarg.


jag sitter på ett kyligt arlanda och saknar rasmus.
om ett par timmar lyfter planet mot grekland, inte så dumt.



det är inte så länge kvar tills det är ett helt år sedan robert försvann.
den dagen kan ge mig ångest så att jag bara vill ta mig härifrån.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0