...



gissningsleken är över för rasse, men han vet inte om det ännu.
troligen ligger han och sover på andra sidan jorden.
i födelsedagspresent får han biljetter till KISS som ska lira i Stockholm den 12 juni.
det är skit svårt att komma på ideèr till presenter, men jag hoppas han blir glad.
när man frågar honom vad han önskar sig säger han:
"jag har redan allt jag behöver"
vad köper man till en sån?

ska snart hem till moster och äta mat, min favorit kasslerlåda.
sen är det dags för träning, går det inte bättre ikväll så tänker jag straffa mig själv.

måste börja packa med, för på fredag morgon åker vi till stockholm.
jag ska gosa med isak hela eftermiddagen och sen åker vi ut mot arlanda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0